Nowa szkoła

piątek, sierpnia 28, 2015

Zapewne niektórzy z Was idą do nowej szkoły, tak jak ja. Pewnie nie tylko w mojej głowie roi się od pytań. Jak będą wyglądać sale lekcyjne? Ciekawe czy nauczyciele będą mili? A podręczniki, co z nimi, zostają w szkole?
Czy z kimś się zakoleguję?
Na szczęście ja znam kilka osób, z którymi będę chodziła do klasy, więc nie muszę się martwić o to, czy będę miała się do kogo odezwać, jednak niektórzy muszą się zmagać z tym problemem, ponieważ wyprowadzają się do innego miasta lub idą do szkoły gdzie nikogo nie znają.
Kiedy poznaje się nowe osoby ważne jest aby przede wszystkim być sobą. No bo jeśli będziesz kogoś udawać to skąd masz pewność, że dana osoba lubi Ciebie, a nie kogoś kogo udajesz? A więc weź się w garść i pozostań sobą, a na pewno znajdziesz swoją bratnią duszę!
A jak zdobyć większą ilość towarzystwa? Myślę, że wystarczy być miłym oraz okazywać szacunek innym. Oczywiście jeśli ktoś pośle Nam uśmiech odpowiedzmy tym samym, niby mały gest, a jest przesympatyczny!
Przeczuwam, że już za kilka dni będzie trzeba przywiązać większą wagę do wyglądu, w końcu chcielibyśmy zadawać się z schludnie wyglądającą osobą, prawda? Więc sami nie możemy mieć przetłuszczonych włosów, czy też brudnych, poplamionych ubrań.
Najgorsze na koniec. A mianowicie, chciałabym przypomnieć, że nowa szkoła to nie tylko nowe znajomości ale także nauczyciele. Zapewne każdy wie, że nauczyciele nadają Nam charaktery już po kilku lekcjach! Dlatego w tych pierwszych tygodniach radzę być wyjątkowo czujnym, uważnym oraz aktywnym na zajęciach, przecież nie możemy pozwolić by nasze pierwsze oceny to były głównie trójki lub czwórki na szynach!
Krótko podsumowując nie pozwólmy, aby stres pokrzyżował Nam plany co do nowej szkoły, nieśmiałość spławiła rówieśników, a lekceważące podejście podejście do nauki zrobiło z kilku nauczycieli naszych nowych wrogów!
Adiós!

You Might Also Like

17 KOMENTARZY

  1. http://panterkaonline.blogspot.com/?m=1 zapraszam do mnie. Pomocny wpis. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w szkole! Ja już nie chodzę do szkoły, ale pamiętam ten stres i zastanawianie się, jak będzie. ;))

    ;) Zapraszam do mnie. Nowy post, który może przekona Cię do obserwacji, jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś! Tak, czy inaczej zapraszam do siebie.
    ellipsisoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli będziemy mili to raczej nie będziemy bez towarzystwa :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz też idę do nowej szkoły ale na szczęście z moją kolezanką ♥
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. takze ide do nowej szkoly:)

    natalia-naaatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! I nie stresuj się, będzie dobrze :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz świetny szablon bloga!
    Poklikasz u mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/nowa-oferta-shein-darmowa-wysyka.html i http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/zamowienie-dresslink-2.html ?

    OdpowiedzUsuń
  8. http://panterkaonline.blogspot.com/?m=1 zapraszam do mnie. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boa tarde!
    Gostei muito de conhecer o seu blog e as fotos ficarão maravilhosas.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem własnie w nowej szkole... Niby nie wiem co gdzie jest, ale daję radę! :D
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ja szłam do owej szkoły i w sumie się zakolegowałam z kilkoma osobami :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, najważniejsze to bycie sobą ;))
    W takim razie powodzenia w nowej szkole! Mnie to czeka za rok ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat w tym roku wkroczyłam w mury liceum i pokochałam tą szkołę. Sądzę, że to będą cudowne trzy lata :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście sądzę że bycie sobą jest najważniejsze, nie można się podlizywać komuś czy udawać kogoś innego. masz rację w stu procentach. a ja właśnie o byciu sobą napisałam na blogu - zapraszam
    http://kolorowaskrzynkanalisty.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń